31 de març 2008

Calidesa


Des de la calidesa de l'Empordà m'ha arribat aquest regalet. Moltes gràcies, Laia!

I des de les criaturades d'en Batman i meves, fem arribar aquest premi a...

Namagueta
Octubrina
Carmen Griss

GiorTux
Clara

Perquè d'entre tota la gran quantitat de coses que m'aporteu, s'hi troba la calidesa.

Segons les bases del "concurs", cada premiat ha de passar el premi a cinc blogs més, tot esmenant-ne la procedència i els premiats posteriors.

Permeteu-me que us digui que en el meu cas no vull comprometre cap premiat a fer res que no vulgui fer, així que, no cal que seguiu la cadena si no ho voleu, que les normes hi són per saltar-les ben amunt.

Per cert, ha estat molt difícil triar-ne només cinc, gairebé tan difícil com fer una llista de desitjos.

8 comentaris:

Sergi ha dit...

Felicitats als premiats i per tu. Qui carai és en Batman??

PetitaCriatura ha dit...

Jajajaja, Xexu, en Batman és el gatet de la foto, és com el meu "mini yo" :-) Quan he dit que ha estat molt difícil triar, em referia sobretot a tu. En el meu cas hauria necessitat poder donar el premi a 6 blogs enlloc de 5! Un petonàs.

Anònim ha dit...

Oooh... Moltes gràcies, bonica. :)

Giorgio Grappa ha dit...

Ooooh! Quina il·lusió que ens ha fet! De debò, el Tux porta mitja hora plorant com un magdaleno... Ja s'ha fotut tres paquets de klínnex!

:-*

PetitaCriatura ha dit...

A tu, Clara. :-*

Giorgio, ara s'ha posat a plorar com un magdaleno? M'amoïna, Giorgio, aquest pingüinet m'amoïna... Primer es passa tota una setmana santa en pijama, després que si vodka amunt que si martini avall, i ara... tres paquets de kleenex! Té tots els símptomes d'una depressió de cavall, i ell és un pingüí!! :-***

Sergi ha dit...

Ei, no pateixis, que jo acabo d'aterrar aquí. Però moltes gràcies igualment.

PetitaCriatura ha dit...

;-)

namaga ha dit...

Oh! que mona, jo et donc el premi a tu
:*