29 d’ag. 2008

Rellotge, fill de puta,
es temps que t'has menjat

Aquest és el darrer cigarro que em fumo abans d'anar a dormir
: quants penúltims cigarros hauran tingut el mateix fals preludi.

El present és un Cub de Rubik ple d'ahirs, avuis i demàs. Que no us enganyin, les combinacions són infinites.

Els autocars que es creuen de cara a l'autopista es fan l'ullet amb fars de xenó. Breu instant de complicitat que em recorda que jo mai he sabut picar l'ullet, però que, en canvi, sí que sé tancar un ull durant molta estona.


16 comentaris:

Sergi ha dit...

Molt bé del cap no pots estar quan enllaces una cançó d'en Joan Miquel Oliver. Jo triaria Foto, però llavors no parlaria de temps, oi?

Saps una cosa, el cub de Rubik sembla molta cosa, però jo el sé resoldre... així que aquesta vida no ha de ser tan complicada.

Anònim ha dit...

sempre que diem que és l'última vegada que fem una cosa ens enganyem. sempre. suposo que està implícit. i és una putada. mira, jo sé tancar els dos ulls. també val?

coses2 ha dit...

Qui sap els cigarros que m´he fumat jo, dient aquest és l´últim que em fumo abans de deixar-ho definitivament. I seguiexo fumant, convençuda que estic a punt de deixar-ho.

PetitaCriatura ha dit...

Jajaja, xexu, veig que tu tampoc deus estar gaire bé del cap si també coneixes les seves cançons :-p A mi m'agrada molt. El pronòstic és greu, oi? Ostres, saps resoldre'l? Què guai, jo mai n'he sabut. Petonets :-*

aina, deu ser una forma de protegir-nos dels remordiments de fer una cosa que saps que no has de fer? Ara no sé si m'explico. Aina? Aiiinaaa, ets aquí? Que no em llegeixes? Eiiii, que ja pots obrir els ulls! XD Molts petons :-*

coses, és que estàs a punt de deixar-ho! Demà, no? Sempre demà... Petonets i... fins d'aqui una estona! :-p

niña de azucar ha dit...

Ya te vale...mira que donar-li falses esperances a aquest últim cigarro, ell pensant que seria especial...
Jo sé picar l'ullet..però només em surt sense voler, quan ho intento a la força només em surt una ganyota extraña, com tot no?que ha de sortir natural...

moonlight ha dit...

millor frase per definir el rellotge impossible...

Capità Tux ha dit...

I, i, i... i quan fumes, no t'entra fum als ulls i et piquen i et fan picar l'ullet els dos alhora? eeeeeeeh?

Jordi Casanovas ha dit...

hi eres a Figueres?

El tacte de les paraules ha dit...

Ets única petita criatura.

M'encanta llegir-te de nou.

PetitaCriatura ha dit...

niña de azucar, em costa de creure que un cigarro es pugui sentir especial per això... Per la resta, només puc dir que crec que tens tota la raó :-*

moonlight, és que en Joan Miquel Oliver és un noi molt llest :-p

Tux, tancar els dos ulls compta com a picar els dos ulls alhora? Llavors sí que en sé! Si és que a més de mono ets intel·ligent. Les pingüinetes se't deuen rifar XD :-***

Jordi, nooooo, hi volia anar però no vaig trobar ningú que m'hi volgués acompanyar... :-( Hi vas anar tu? Què tal?

el tacte, buf, gràcies... Per a mi aquest blog és especial només per la gent que el llegeix. Vosaltres sí que sou únics. M'encanta tenir-te per aquí. :-*

Ojos tristes ha dit...

Sabes una cosa? yo hacía trampas con el Rubik; le quitaba todas las piezas y lo montaba todo perfecto, tantas veces como quería.. Ojalá ahora pudiera cojer el ayer, el hoy y el mañana y montarlos a mi antojo....

Un besazo guapa !!

Giorgio Grappa ha dit...

He he he! Mira per on, ja sé perquè el Tux corria, tot vermell, a amagar-se dins del frigorífic: resulta que, en realitat, és molt tímid i en sentir parlar de pingüinetes es posa tot vergonyós... Però se li passarà: tornarà a sortir tan bon punt s'hagi menjat tots els gelats de xocolata, ja el coneixes.

Petonets!

PetitaCriatura ha dit...

ojos, eso quiere decir que eres una chica con recursos. Seguro que aun puedes hacer maravillas con el presente. Yo intentaba despegar las pegatinas de colores y volverlas a pegar bien, pero al final hacía chapuzas que nadie se creía. Ahora que lo pienso, creo que no hay nada más patético, no? XD Un besazo guapa :-*

Giorgio, ooohhh, i també és tímid???!! Ai... Si no buidés la nevera d'aquesta forma, seria el gendre perfecte. Creus que la Robin amb esmòquing colaria? Molts petonets per tots dos. :-***

Giorgio Grappa ha dit...

La Robin estaria guapíssima amb esmòquing, però no sé si donaria el pego :-D .

Jabolka ha dit...

Nomes dir que m'agrada molt aquesta cançon!! (pardon si me invento paraules!! Hi ha poc temp que aprendo catalá :P)

PetitaCriatura ha dit...

Giorgio, ho he intentat però m'ha estat impossible trobar un esmòquing amb quatre mànigues. Li hauré de fer a mida :-*

jabolka, moltes gràcies per la teva visita i el teu comentari. Ho fas molt bé, trobo que és molt important no tenir por quan s'està aprenent una llengua. A mi també m'agrada molt aquesta cançó :-)