5 de jul. 2008

De reconciliacions amb la mar



10 comentaris:

anna g. ha dit...

Genials, les fotos. M'encanta el contrast que has aconseguit amb el blanc i negre. És un plaer venir al teu blog, petita :)

Carme ha dit...

hola.. pasaba per aqui.. molt xules les fotografies. però l´entrada del blog amb el gat es senzillament genial!! m´aniré passant.

aina

namaga ha dit...

ostres! jo et vull felicitar per aquestes fantàstiques i alegres fotos, uuf! la última foto és de les millors que he vist últimament, és preciosa! em té força intrigada qui va fer la escultura? i a on està ubicada? :-* (avui amb nas, per a l'ocasió!)

moonlight ha dit...

les reconciliacions sempre són la millor part...

Mireia Sala ha dit...

Doncs a mi l'escultura em recorda a les de la Teresa Riba... Però tampoc n'estic segura!
Les fotos son genials :)

Petons

rAnita nOe ha dit...

que boniques!

Anònim ha dit...

Ara si que si.. ha arribat l’estiu !!!

PetitaCriatura ha dit...

bitxo, m'alegra que t'agradin :-) El plaer és meu de tenir les teves visites i comentaris aquí, moltes gràcies. Petons.

aina, benvinguda i moltes gràcies pel teu comentari. La capçalera del blog t'agrada perquè els models sempre surten molt guapos a totes les fotos :-)

namagueta, m'encanta el teu entusiasme quan mires fotografies :-) Moltíssimes gràcies. L'escultura de la darrera foto està a Platja d'Aro. Investigaré sobre l'autor/a i t'ho dic. :-***

moonlight, sobretot si les parts implicades les volen. :-*

clémentine, gràcies pel teu apunt d'artista. Investigaré al respecte :-) Petons :-*

ranita, gràcies, guapa! :-*

elena, has vist un altre escot??? Caram, noia, unes tant i altres tan poc, eh! XD Petons :-**

Anònim ha dit...

has tornat una mica "fotetes" o només m'ho sembla?...;))))))

PetitaCriatura ha dit...

"Fotetes" jo? I ara! Quines coses a dir... Pobre de mí, que m'he de conformar fotografiant castells a manca d'escots, i a sobre em diuen "fotetes". Ai, ai, quina incomprensió. :-p