24 d’abr. 2009


En realitat ahir a primera hora del matí vaig escriure't un missatge que començava amb un "Bon dia, princesa. La rambla està preciosa", però enlloc d'enviar-te'l, el vaig acabar esborrant. En realitat vaig tenir present la teva rosa tot el dia, i en realitat tenia pensada la dedicatòria que et dec.

Si fossis un personatge d'en Tim Burton series "La Noia Desllorigadora", i la teva història seria alguna cosa semblant a "Ve-t'ho aquí que la Noia Desllorigadora tenia agulles per desfer cabdells i desfilar els fils. Ve-t'ho aquí que la Noia Desllorigadora no cosia cabells ni es punxava els dits". Alguna cosa semblant a.

Perquè la nostra música la il·lustres tu.

7 comentaris:

Mireia ha dit...

jo tenia pensat el llibre i la rosa, i potser tampoc ho havia d'haver fet, igual que tu vas esborrar el missatge. però ho vaig fer, i no sé quines conseqüències tindrà

rAnita nOe ha dit...

molt bonic.
y la foto també.
besets bonica.

Mul ha dit...

Si te inventas las palabras google no me ayuda nada eh??? :P

Oish, tenia pinta de ser muy chula la entrada, pero la verdad es que el traductor me lo ha traducido fatal... :(

Muaaaaaaa!!!

@----,'------

Sergi ha dit...

Joder, que maco. Això del Burton ja se m'escapa, però no és tan estrany que en Burton s'escapi. No esborris missatges, que fa molta il·lusió rebre'ls.

Mireia Sala ha dit...

Els missatges que començen per "bon dia, princesa" s'hauríen d'enviar, perque alegren el dia i provoquen somriures, n'estic segura...

Un petó de uf, quan feia que no passava per aquí

SinMe ha dit...

Ai qué bonito, coño. La próxima vez me lo envías ;) xDDDD

Muah

Martadoes ha dit...

Saps què, Petita? En realitat els millors regals no són ni les roses per Sant Jordi, ni les dedicatòries, ni tans sols els croissants al llit...només el fet que volguessis ja és un tresor!